26 Kasım 2009 Perşembe


Sonbahar koca rüzgarların yapraklara verdiği hareketlilik yada bir yağmur damlasını daha soğuk yapmaya çalıştığı anlardır. Aşk farklı bir duygu ve tek diyebileceğim büyülü, ulaşılması zor yükseklere çıkıp oradan dünyaya bakmak. Elbette bütün bunlar duygularımızla oluşturduğumuz ve gözlerimizi kapattığımızda yok olabilecek şeyler.

Ama içimden şunu söylemek geliyor.Kendinizi çok kötü hissettiğinizde sadece bir kaç dakika aşkı düşünün.Onun muhteşem büyüsünü,sizi nasılda çekip alıyor heryerden bunu yaşayabilirsiniz.
Ben erkek olduğum için, bir kadın neler hisseder çok iyi bilmiyorum. Ama bir erkek için neler ifade ettiğini söyleyebilirim. Bir erkek için aşk parlayan bir ışık gibidir.O parlayan ışığa dokunduğunuzda her yer aydınlacak gibi heyecan duyarsınız.O güzeldir.O eşsizdir.O farklıdır.O masumdur.O bir ipek parçası gibidir.O bir akşam güneşi tadında sıcacıktır.
O daha o kadar çok şeydir ki.

Eğer bir aşkınız varsa her mevsim zaten aşk mevsidir. Ama eğer kendinizi yalnız hissediyorsanız. Sonbaharda aşkı deneyin.

Sensiz Olmalı

Soysuz bir dilenci gibi gözyaşlarım
Onları hissetmek bile içime dokunuyor
Elime bir parça çamur alsam
Seni kirletirmekten korkuyorum
Benim ellerimi düşünme
Aklımda küçük bir zamanın var
Biliyorum, o küçük zaman sensiz olmalı
Her seferinde sensiz olmalı…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder